Služby
Řešení
Vyhledávání
Certifikáty ISO
Společnost G E T s.r.o. má zaveden a od roku 2005 certifikován systém managementu jakosti podle ČSN ISO 9001 : 2015.
Systém ověřuje certifikační orgán DNV (DET NORSKE VERITAS).
Rozsah činností a služeb:
- posuzování vlivů na životní prostředí
- projektování a navrhování objektů a zařízení, které jsou součástí hornické činnosti a činnosti prováděné hornickým způsobem
- projektování, provádění a vyhodnocování geologických prací
- testování, měření a analýzy environmentálních charakteristik a vlastností hornin
- geodetické a zeměměřické práce
- autorizované měření hluku
Získané certifikáty ISO:
Firemní politika QMS (s účinností od 30.6.2023):
Společnost G E T s.r.o. chápe systém řízení kvality jako nedílnou součást celkového řízení společnosti.
Dosažení vysoké kvality poskytovaných služeb je prvořadým a trvalým úkolem společnosti.
Pro zajištění dynamického růstu společnosti spolu s udržením kreditu spolehlivosti v oblasti poskytovaných služeb se společnost G E T s.r.o. zavazuje k:
- neustálému zlepšování v oblasti kvality našich služeb
- neustálému zlepšování vysoké odbornosti zaměstnanců
- profesionálnímu přístupu při vyjednávání se zainteresovanými stranami
- pravidelnému prověřování a vyhodnocování QMS a jeho zlepšování
- důslednému dodržování platné české i mezinárodní legislativy jak v oblasti řízení společnosti, tak i ochrany zdraví a bezpečí zaměstnanců
Abychom dostáli těmto závazkům, jednali v souladu s firemní politikou a v konečném důsledku splnili očekávání našich zákazníků, řídíme se těmito zásadami:
- zásada důsledného plnění závazků vyplývajících ze smluvních vztahů
- zásada poskytování nezkreslených informací zákazníkům o realizaci jejich požadavků
- zásada prověřování kvalitativních garancí při výběru dodavatelů z hlediska kvality
- zásada oboustranné a efektivní komunikace jak s externími, tak s interními zákazníky a korektního jednání s veřejností, zájmovými skupinami a orgány státní správy
- zásada dodržování přísných pravidel pro zajištění důvěrnosti svěřených informací o klientovi
- zásada uplatňování projektového řízení, které má oporu v týmové spolupráci a jehož výsledkem je promyšlené řešení
- zásada trvalého odborného růstu prostřednictvím neustálého vzdělávání zaměstnanců
- klást důraz na prevenci a dodržování zásad bezpečnosti zaměstnanců